.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام استاندار مازندران و حضورحداکثری درانتخابات

استاندار مازندران گفت: برگزاري انتخابات باشكوه از بركات انقلاب شكوهمند اسلامي است.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازسامانه اطلاع‌رساني استانداري مازندران، سيدمحمد كريمي اظهار داشت: برگزاري انتخابات از جمله بركات انقلاب شكوهمند اسلامي است كه سبب فراهم شدن زمينه حاكميت مردم بر سرنوشت خود و تطبيق خواست، آنها با معيارهاي اسلامي پس از قرن‌ها سلطه استبداد شده است.
وي تصريح كرد: امروز ايران پرچمدار توحيد، يكتاپرستي و عدالت در دنياي امروز است و مسئوليت بزرگي در ارتباط با هدايت فكري بشريت بر عهده دارد، چرا كه ملت ايران ملتي است كه وجودشان پر از نشاط، ايمان، اراده و پاكي است و در سرتا سر اين كشور جواناني پرشور، هوشمند، آگاه و غيرتمند حضور دارند.
كريمي خاطرنشان كرد: روز انتخابات متعلق به ملت، حق آنها و روز بيداري و عزت مردم ايران است، به همين دليل اعتقاد عميق زنان و مردان ايران اين است كه حضور در انتخابات دخالت در سرنوشت جامعه و تصميم گيري درباره سطوح مختلف مديريت كشور است.
استاندار مازندران از 22 خرداد به عنوان روز حضور مجدد مردم و صحنه‌اي براي اثبات بزرگواري و عظمت ملت ايران ياد كرد و اضافه كرد: شركت مردم در انتخابات خاصه انتخاب رئيس جمهور با توجه به جايگاه و نقش وي در قانون اساسي سرنوشت كشور براي چهار سال توسط همه مردم تعيين مي‌شود.
وي يادآور شد: شركت مردم در انتخابات و حضور آنان در پاي صندوق‌هاي راي انجام تكليف اجتماعي به عنوان امر واجب است و راي دادن در روز جمعه در شرايط كنوني يكي از مظاهر عمده نمايش تثبيت مجدد و استمرار نظام و نه گفتن عملي به دشمنان داخلي و خارجي نظام جمهوري اسلامي ايران است.
كريمي تصريح كرد: حضور گسترده مردم در انتخابات نقطه قوتي براي نظام است، چرا كه هر چه انتخابات پرشورتر و آزادتر باشد و نقش مردم پررنگ‌تر شود، به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي كه توسط امام راحل (ره) بنيان گذارده شده است، نزديك‌تر مي‌شويم.
وي بيان داشت: بدون شك ملت ايران وظيفه ديني، ملي و انقلابي شركت در انتخابات را به خوبي انجام مي‌دهد و در اين ميان توجه خاص به رهنمودها و وجوه كلي رفتارهايي كه از سوي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي بيان مي‌شود، روشن‌ترين چراغ و بهترين ملاك و ميزان براي شركت در اين حركت سرنوشت‌ساز است.
استاندار مازندران در پايان ابراز اميدواري كرد؛ تا مردم شريف مازندران با حضور در پاي صندوق‌هاي راي با شكوه و شورآفرين اين وظيفه مهم و سنگين را به خوبي انجام دهند و همچون گذشته در اين امتحان سربلند و پيروز شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.537 seconds.